۱۰ راه برای بهینه سازی صفحه ی فرود خبرنامه ی ایمیلی تان
بهینه سازی صفحه ی فرود خبرنامه ی ایمیل: در دنیای جدید رسانه های اجتماعی، دارایی های ایمیلی از هر زمان دیگری مهم ترند. به عنوان بازاریاب های محتوایی، بسیار مهم است که مخاطبانی را توسعه دهیم و مجاری ای را برای نشر محتوا بسازیم و به این منظور، در کنار رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر، روی ایمیل تأکید زیادی داشته باشیم. چرا؟ به لحاظ نظری و حقوقی)، مشتریانی که عضو رسانه های اجتماعی مان می شوند متعلق به ما نیستند آنها متعلق به فیس بوک و توئیتر هستند. در مقابل، پایگاه داده می ایمیلی شما دارایی تجاری بسیار مهمی است.
در زیر، ۱۰ روش ذکر شده است که می توانید همین الان از آنها بهره ببرید تا صفحه فرود خبرنامه ایمیلی تان را بهینه سازی و مشتریان فعلی و احتمالی بیشتری را وادار کنید که برای دریافت محتوای تان ثبت نام کنند.
1.مزایا را دقیق توضیح دهید. در صفحه می فرود، به وضوح اعلام کنید که چرا یک نفر باید عضو خبرنامه ی ایمیلی تان شود
2. به آنها تصویری نشان دهید. به خوانندگان تصویری از آنچه دریافت خواهند کرد نشان دهید. (خبرنامه ایمیلی چه شکلی است؟)
3. لینک نسخه ی نمونه را قرار دهید. در صفحه فرود، لینک یک نسخه ی نمونه از خبرنامه را قرار دهید و کاری کنید که نسخه ی نمونه در «پنجره ای فرعی» باز شود یعنی خواننده را از صفحه فرود خارج نکنید).
4. بخش عضویت را در بالای صفحه قرار دهید. اگر مشتریان احتمالی مجبور باشند به پایین صفحه بروند تا به بخش عضویت برسند، مشکلی وجود دارد. بخش عضویت باید در نیمه بالای صفحه باشد.
5. نباید بیشتر از پنج تا هفت فیلد داشته باشید. هرچه تعداد فیلدها کمتر باشد، بیشتر احتمال خواهد داشت که مشتریان احتمالی عضو خبرنامه تان شوند. فقط بخواهید فیلدهایی را پر کنند که واقعا به آنها نیاز دارید
6. حتما باید در نیمه ی پایینی صفحه لینکی برای ورود به بخش قوانین حریم خصوصی قرار دهید. افراد بسیار کمی (اصلا اگر کسی پیدا شود که چنین کاری انجام دهد) روی این لینک کلیک خواهند کرد، ولی حتما باید بخش قوانینی را در دسترس قرار دهید که تیم حقوقی تان آنها را بررسی کرده است.
7. به مشتریان بگویید یا اطلاعاتشان چه کاری انجام خواهید داد و چه کاری انجام نخواهید داد. در پایین صفحه، به طور کاملا واضح اعلام کنید از اطلاعاتی که مشتری به شما خواهد داد چگونه استفاده خواهید کرد
8. دکمهی «مشترک شوید » یا «عضویت » قرار دهید (نه «ارسال »). و اژدهایی مانند ارسال» با عباراتی مانند «اینجا کلیک کنید» اقدام مثبتی را که می خواهید مشتری احتمالی انجام دهد به طور دقیق بیان نخواهند کرد. از واژه هایی مانند «اشتراك» با عضویت» استفاده کنید.
9. تمام بخش های اضافی و حواس پرت کن را حذف کنید. صفحه فرود خبرنامه ی ایمیلی تان یک هدف بیشتر ندارد: اینکه افراد را ترغیب کند عضو خبرنامه شوند. تمام چیزهای حواس پرت کن، مانند بخش ناوبری عمومی، تبلیغات شخص ثالث، تبلیغ شرکت خودتان یا سایر فراخوان به اقدام هایی را که ممکن است مشتریان احتمالی را از صفحه می عضویت دور کند، حذف کنید.
10. حتما نظرهای کاریران و جوایز شرکتتان را ذکر کنید. دست کم یکی از نظرهای خوب کاربران درباره خبرنامه می ایچیلی تان را در صفحه ی فرود قرار دهید. از فرد موردنظر اجازه بگیرید تا نام و عنوانش را ذکر کنید. آیا جایزه ای برده اید؟ نام این جوایز را هم به عنوان نشانه ای برای اعتبارتان ذکر کنید
یادتان باشد فرم ساده ای می خواهید که دست کم به اندازدی اطلاعاتی که مشتریان می دهند، ارزش داشته باشد (محتوای تان را در ازای نام مشتریان در اختیار آنها می گذارید). فرآیند را بیش از حد پیچیده نکنید.
مثل همیشه، تغییرهایتان را آزمایش کنید. رفتار خریداران در صنایع مختلف یکسان نیست؛ پس حتما باید آزمایش کنید ببینید چه چیزی به دردتان می خورد و چه چیزی به دردتان نمی خورد.
لندینگ پیج چیست ؟ ۳ قدم برای موفق شدن یک لندینگ پیچ
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.