لندینگ پیج چیست ؟ ۳ قدم برای موفق شدن یک لندینگ پیچ
لندینگ پیچ چیست؟
صفحه فرود یا لندینگ پیچ صفحه ای از سایت ما است که در آن یک آموزش رایگان قرار میدهیم و با تبلیغات مختلف افراد را به این صفحه هدایت می کنیم. مخاطب می تواند این آموزش را به صورت رایگان دریافت کند. فقط یک شرط دارد. او باید اطلاعات تماس خود را به ما بدهد. ارزشمندترین اطلاعات تماس آدرس ایمیل است. پس درواقع با مخاطب یک معامله می کنیم. به او می گوییم ایمیلتان را به ما بدهید و ما هم یک آموزش رایگان برایتان می فرستیم.
پس از جمع کردن اطلاعات تماس مخاطبان، باید آنها را کم کم به هواداران خود تبدیل کنیم. البته از آنها نمی خواهیم هوادار ما بشوند. ما فقط آموزشهای عالی و مفید ارائه می کنیم. افراد خودشان کم کم تصمیم می گیرند آموزش های ما را جدی تر دنبال کنند و به هوادار تبدیل می شوند.
روش جذب اطلاعات تماس علاقه مندان
یک وبسایت موفق با جدیت سعی می کند اطلاعات تماس علاقه مندان را جمع کند. البته منظور از جمع کردن اطلاعات تماس به هیچ وجه آن نیست که مثلا بانک ایمیل پیدا کنیم یا بانک پیامکی بخریم.
اطلاعات تماس افرادی ارزش دارد که خودشان آن را به ما داده اند. اما باید کاری کنیم فرد برای دریافت آموزش رایگان یا هر دلیل دیگری اطلاعات تماسش را در اختیار ما قرار بدهد.
او هنگام دادن اطلاعات تماس می داند که شما برایش پیام هایی خواهید فرستاد و آمادگی دریافت پیام ها را دارد. بازاریابی ما به هیچ وجه ارسال پیام های تبلیغاتی مزاحمت آمیز نیست.
پس تا اینجا فهمیدیم یکی از اقدامات مهم یک وبسایت جذب اطلاعات تماس بازدیدکنندگانش است.
۳ قدم برای موفق بودن لندینگ پیچ
1. ایجاد ترافیک
اولین قدم ایجاد ترافیک است. منظور از ترافیک این است که افراد علاقه مند را به مکان مورد نظرمان هدایت می کنیم. مکان موردنظر می تواند
سایت و رسانه های اجتماعی، سالن همایش یا هر مکان واقعی یا مجازی دیگر و برای ایجاد ترافیک باید وقت و پول اختصاص بدهیم تا با تبلیغات مختلف، عدهای حاضر شوند به ما توجه کنند و سراغ ما بیایند.
۲. پیشنهاد بدون ریسک
اصطلاح « پیشنهاد بدون ریسک» را خیلی دوست دارم. همین اصطلاح وقتی کارم را تازه شروع کرده بودم و پیشرفت چندانی نداشتم مرا نجات داد. سپس این ایده را به هزاران نفر که مشاوره دادم ارائه کردم و آنها هم در کارشان پیشرفت کردند. اگر اشتباه نکنم اولین بار این ایده را از آقای «جی آبراهام» شنیدم.
او در سمینارش درباره افزایش فروش صحبت می کرد و می گفت: اگر برای خریدار کاملا غریبه هستید، او فقط به پیشنهادهای بدون ریسک شما توجه می کند.» ایده بسیار ساده و جذاب بود. در اولین قدم از مخاطب نخواهیم به ما پولی بدهد و خریدی انجام دهد. خرید از ما، ریسک محسوب می شود. راه جذب علاقه مندان جدید آن است که پیشنهادی بدهیم که در آن هیچ ریسکی برای مخاطب وجود ندارد.
بهترین پیشنهاد بدون ریسک برای یک مدرس، آموزش رایگان است. البته به ازای دادن این آموزش رایگان از او چیزی می خواهیم و در واقع با او معامله می کنیم.
٣. گرفتن اطلاعات تماس
یکی از بهترین روش های جذب اطلاعات تماس، استفاده از لندینگ پیچ است.
“لندینگ پیچ” صفحه ای از سایت ما است که در آن یک اموزش رایگان وجود دارد و با تبلیغات مختلف افراد را به این صفحه هدایت می کنیم مخاطب می تواند این آموزش را کاملا رایگان دریافت کند. فقط یک شرط دارد. باید اطلاعات تماسش را به ما بدهد. شاید ارزشمندترین اطلاعات تماس آدرس ایمیل است. پس در واقع با مخاطب یک معامله می کنیم. به او می گوییم ایمیل تان را به ما بدهید و ما هم یک آموزش رایگان برایتان می فرستیم.
توانایی اطلاع رسانی لحظه ای در بازاریابی بسیار اهمیت دارد. این کار زمانی میسر میشود که مجموعهای اطلاعات از کاربران سایتتان داشته باشید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.