تولید محتوا به روش نیل پاتل
در این مقاله تجربیات نیل پاتل در مورد تولید محتوا را مطالعه خواهید کرد.
نیل پاتیل یک دیجیتال مارکتر موفق است که در گذشته برای وبسایتش، هر روز مقالات زیادی منتشر میکرد. اما در حال حاضر فقط هفته ای یکبار این کار را انجام میدهد. که دلایل این کار را توضیح داده است. با مطالعه این مقاله استراتژی بسیار مهمی برای تولید محتوا و رشد کسب و کارتان یاد خواهید گرفت.
تولید محتوا به روش نیل پاتل ؟
سخنان نیل پاتل: من مثل گذشته برای وبلاگم مقاله نمی نویسم. آیا می دانستید که در گذشته، من روزانه برای وبلاگم مقاله می نوشتم؟ به معنای واقعی کلمه، روزانه. من روزی حداقل یک پست وبلاگ ارسال می کردم، و اگر فکر می کنید دیوانه کننده است، در یک مقطع، در اوج کارم آنقدر وارد وبلاگ نویسی شدم که تقریباً چهار بار در روز پست می گذاشتم، اما موضوع اینجاست. آیا می توانید حدس بزنید الان چند پست وبلاگ می نویسم؟
شاید یک، یا سه بار در هفته؟
نه، من فقط هفته ای یک بار مقاله می نویسم. خودشه. تقریباً چهار تا پنج پست در ماه، بسته به اینکه چهار هفته در یک ماه وجود دارد یا پنج هفته در ماه.
نکته اینجاست، اگرچه من فقط هفته ای یک بار مقاله می نویسم، اما زمان بیشتری را صرف تولید انواع محتوا (صوتی و ویدیو) و آپدیت مقالات قدیمی میکنم.
من در هفته سه قطعه محتوای ویدیویی طولانی تولید می کنم که تقریباً پنج دقیقه است. هر هفته من هفت ویدیوی کوتاه میسازم که تقریباً بین 30 ثانیه تا یک دقیقه است. و من هر روز یک اپیزود پادکست می سازم که حدود پنج دقیقه طول می کشد.
روش تولید محتوا نیل پاتل
اکنون تیم من، آنها همچنین هر هفته دو تا سه قطعه محتوای مبتنی بر تصویر تولید می کنند. و من یک وبینار در ماه ایجاد می کنم. اکنون، با برخی از این قطعات محتوا، من در واقع آنها را روزانه انجام نمیدهم، مانند پادکستهایم، آنها را در یک روز به صورت زیاد تولید میکنم، بنابراین 10 مورد را همزمان انجام میدهم.
- 2 الی 3 ویدیو پنج دقیقه ای
- 7 ویدیو یک دقیقه ای
- 7 فایل صوتی پنج دقیقه ای
- یک مقاله
با ویدیوهای طولانیترم، که هنوز کوتاه هستند (حدود 5 دقیقه)، از نظر فنی، حدود پنج دقیقه، آنها را در یک جلسه برای کل ماه انجام میدهم. برای ویدیوهای فرم کوتاه، همین کار، من آنها را در یک دسته برای کل ماه انجام می دهم. اما با این وجود، من همچنان در حال تولید محتواهای زیادی هستم.
بنابراین با وجود اینکه این روزها وقت کمتری صرف نوشتن مقاله برای سایتم میکینم، وقتم را صرف ایجاد اشکال دیگری از محتوا می کنم. ممکن است بپرسید چرا ؟، زیرا رقابت کمتری وجود دارد.
کانال یوتیوب من تقریباً 640000 بازدید در ماه می گیرد. چرا؟ آیا من بهترین بازاریاب دنیا هستم؟ نه، من همیشه می توانم بیشتر یاد بگیرم و پیشرفت کنم. فقط رقبای زیادی وجود ندارد. در مورد پادکست، پادکست من بیش از 1 میلیون بار در ماه بازید دریافت می کند، و این آسان است. چرا؟ زیرا طبق گفته EarthWeb تنها 2 میلیون پادکست در جهان وجود دارد. این تعداد زیاد نیست، وقتی فکر می کنید که میلیاردها وبلاگ وجود دارد.
پس آیا باید به وبلاگ نویسی ادامه دهید؟ بله. و شاید بیش از یک بار در هفته باشد، اگر در حال حاضر صدها قطعه محتوا ندارید.
اما باید زمان بیشتری را صرف ایجاد محتوا در پلتفرم های دیگر کنید، مانند یوتیوب یا لینکدین یا حتی فیس بوک. این راز بازاریابی محتوای من این روزهاست.
نگاه کنید، به دنبال کانال های محبوب بگردید، چه یوتیوب، که دومین موتور جستجوی محبوب پس از گوگل است، به اندازه کافی خنده دار است، گوگل مالک یوتیوب است، یا اینکه فیس بوک، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، اگر نه محبوب ترین شبکه اجتماعی باشد. ، زیرا آنها صاحب واتس اپ و اینستاگرام هستند.
اگر به کانالهایی که رقابتی نیستند، چه TikTok، چه اینستاگرام یا لینکدین، نگاه کنید و از آنها استفاده کنید، بله، ممکن است مخاطبان آنها به اندازه گوگل نباشند، اما مخاطبان به اندازه کافی بزرگ هستند و وجود دارد. رقابت بسیار کم، بنابراین شما می توانید در واقع محتوای خود را بدون دردسر یا نیاز به صرف هزینه زیادی برای تبلیغات توسط افراد زیادی مشاهده کنید. و با تلاش کمتر می توانید واقعاً خوب عمل کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.