42 ویژگی که یک وب سایت خوب باید داشته باشد
42 ویژگی ضروری برای وب سایت کسب و کار شما در سال 2022
آیا تا به حال یک پازل را کامل کرده اید؟
من در مورد یک رقیب واقعی صحبت می کنم، شاید 500 یا 1000 قطعه. آنها روزها، هفته ها و حتی ماه ها طول می کشد تا یک میز ناهار خوری را تا اتمام کامل بی فایده کنند.
5 ویژگی مهم وب سایت
- طراحی صفحه اصلی
- پاورقی وب سایت
- درباره صفحه
- صفحات وب داخلی
- مدیر پشتیبان
اگرچه صدها قطعه وجود دارد، اما هر کدام به اندازه دیگری مهم هستند. چه گوشه لبه مستقیم باشد که شکل پازل را به هم پیوند می دهد، چه قطعه وسطی که درب ورودی خانه را کامل می کند، همه این قطعات برای ایجاد تصویر کامل حیاتی هستند.
قرار دادن اشتباه حتی یکی از قطعات متعددی که یک پازل را تشکیل می دهند، کل تجربه را خراب می کند. بعد از اینکه برای مدت طولانی روی چیزی سخت کار کردید، می خواهید از قرار دادن قطعه نهایی رضایت داشته باشید، از اینکه واقعاً کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید. دانستن اینکه پروژه اشتیاق شما بدون تکمیل پیش خواهد رفت، ناامیدی بزرگی برای خبره های معما در سراسر جهان است.
وقتی این را در زمینه نحوه ایجاد یک وب سایت یا ساختن وبلاگ در نظر می گیرید، تقریباً یکسان است. شما روزها، هفته ها و حتی ماه ها را برای ساختن وب سایت عالی خود صرف می کنید. شما از بخشی از بودجه کسب و کار خود برای ایجاد این تجربه کاربری باورنکردنی استفاده می کنید، به این امید که منجر به رضایت مشتری و افزایش مصرف کنندگان یا بازدیدکنندگان شود.
هنگام ایجاد یک وب سایت یا طراحی مجدد سایت، نباید هیچ قطعه ای باقی بماند. جنبه های مختلف باید مانند یک پازل در کنار هم قرار گیرند و در نهایت تصویر عالی را جمع آوری کنند.
هنگام یادگیری نحوه طراحی یک وب سایت، می خواهید تجربه کاربری مطلوبی را ایجاد کنید. برای انجام این کار، سایت خود را تکه تکه مرور کنید و مطمئن شوید که این عناصر کلیدی را دارید. ویژگیهای زیر عناصر هدفمند یک وبسایت هستند که کاربران انتظار آنها را دارند و تأثیری پایدار و مثبت بر همه کسانی که در مسیر شما حرکت میکنند، میگذارد.
ویژگی های صفحه اصلی برای وب سایت شما
صفحه اصلی جایی است که بیشترین تاثیرات اولیه در آن ایجاد می شود. این اولین نگاه کاربر است که شما چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید. اینجا کلمات را خرد نکنید با ارتباطات خود مختصر و مؤثر باشید و آن را به مکانی سریع برای درک کسب و کار شما برای کاربران تبدیل کنید.
1. نام دامنه
آدرس وب سایت شما که در نوار پیمایش ظاهر می شود. این آدرسی است که بازدیدکنندگان می توانند شما را پیدا کنند، یا آدرسی که پس از جستجو به آن منتقل می شوند، آنها را به سایت شما هدایت می کند. ایجاد نام دامنه یکی از اولین گام ها برای ایجاد وب سایت است و بدون آن نمی توانید یک سایت کارآمد داشته باشید.
دامنه را ساده و املایی آسان کنید تا بازدیدکنندگان شما را بدون مشکل پیدا کنند. اگر نام دامنه ایده آل شما انتخاب شده است، خارج از چارچوب فکر کنید و خلاق باشید. نامهای دامنه برای برندها ثبت میشوند، بنابراین شما یا باید دامنهای ثبت نشده پیدا کنید یا دامنهای را خریداری کنید که متعلق به شخص دیگری است.
2. نام شرکت
نام شرکت شما باید در جایی در صفحه اصلی ظاهر شود و به بازدیدکنندگان اطمینان دهد که به وب سایتی که به دنبال آن بودند آمده اند. کاربران برای یافتن نام شرکت شما نباید اسکرول کنند.
3. نوار جستجو
برخی از کاربران دقیقا می دانند که از سایت شما چه می خواهند و فقط برای پیمایش به آن صفحه به کمک نیاز دارند. شامل یک نوار جستجو در صفحه اصلی شما، و هر صفحه سایت دیگر، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا تجربه سایت خود را کنترل کنند.
4. لوگو
لوگوها نیز باید در بالای صفحه اصلی ظاهر شوند. لوگوها گرافیکهای کوچک و سادهای هستند که به راحتی میتوان آنها را به خاطر آورد و پیوندی را در مغز مشتری بین شرکت شما و آن تصویر ایجاد میکند. اگرچه ممکن است همیشه نام شرکت شما را به خاطر نداشته باشند، ممکن است شما را با لوگو تشخیص دهند.
5. توضیحات
یک توضیح کوتاه یا شعار شرکت باید در جایی نزدیک به نام یا لوگوی شرکت ظاهر شود. این امر به ویژه در مورد مشاغل کوچکتر که کار آنها به این راحتی قابل درک نیست صادق است. عبارت کوتاهی که مشخص میکند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام میدهید، صحنه را برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار میآیند به سرعت آماده میکند.
6. نوار ناوبری
چه در کنار و چه در بالای صفحه، یک نوار ناوبری باید قرار گیرد تا کاربران را قادر سازد تا سایت شما را کاوش کنند و محصولات یا اطلاعات مورد نظر خود را بیابند.
7. CTA ها
یک CTA، یا فراخوان برای اقدام، میتواند هر چیزی باشد، از «ایجاد ورود به سیستم»، «رزرو نسخه نمایشی» تا «در لیست پستی ما قرار بگیرید». این یک درخواست قانع کننده برای کاربران است، التماس از آنها که نوعی اقدام در سایت شما انجام دهند که مستلزم تماس بعدی است و اغلب با نوعی انگیزه همراه است.
8. تصاویر
وب سایت شما باید با نوعی تصویر هدر یا تصویر بدنه همراه باشد تا به بازدیدکنندگان یک تصویر بصری ارائه دهد. این تصاویر می تواند تبلیغاتی برای خط جدید بهار شما باشد یا گرافیکی که به طور خاص برای سایت شما طراحی شده است. تصاویر به حفظ توجه کمک می کنند زیرا پردازش آنها نسبت به حجم زیاد متن آسان تر است. تصاویر می توانند یک نمایش اسلاید یا ویدئو باشند. هر رسانه تصویری بهتر از یک صفحه متن ساده است.
مطالب مرتبط: یاد بگیرید که چگونه بهترین تصاویر را برای وب سایت خود انتخاب کنید.
9. پیوندهای داخلی
هدف یک وب سایت فقط رساندن افراد به صفحه اصلی شما نیست. در عوض، از صفحه اصلی خود برای ترغیب بازدیدکنندگان به قسمت های دیگر سایت استفاده کنید. سبک های بهاری مرتبط را تبلیغ کنید یا پیوندهایی به پست های اخیر وبلاگ ارائه دهید. پیوندهای داخلی باعث می شود که کاربران مدت بیشتری در صفحه شما بمانند، که احتمال مشتری شدن آنها را افزایش می دهد.
10. گواهینامه ها
برخی از چیزهای فوقالعادهای که کاربران و/یا مشتریان قبلی درباره شما در صفحه اصلی خود گفتهاند را در نظر بگیرید. سایتهای بررسی مانند Yelp یا G2 Crowd دادههای زیادی دارند که میتوان از آنها استخراج کرد. اگر دادههای کافی ندارید، به دنبال حقوق اداری برای نمایه شرکت خود باشید و از کاربران بخواهید نظرات مشتریان را بنویسند. در عین حال، در نظر داشته باشید که شخصاً با افراد تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا آنها بدشان نمی آید که برخی از کلمات محبت آمیز را بیان کنند تا در بخش گواهینامه شما گنجانده شود.
11. چت زنده
بیشتر و بیشتر، وب سایت ها از نرم افزار چت زنده به عنوان فرصتی برای ارتباط با بازدیدکنندگان سایت و ارائه خدمات بالاتر به مشتریان استفاده می کنند. اگر از ابزار چت زنده استفاده میکنید، مطمئن شوید که کاربران پس از اینکه برای مدت معینی در صفحه اصلی یا سایر پیوندهای داخلی قرار گرفتند، از آنها خواسته میشود که با هم صحبت کنند.
12. اشتراک مشترک
اگرچه فرم های خبرنامه واقعاً می توانند در هر نقطه از سایت شما قرار بگیرند، اما باید از صفحه اصلی شروع شوند. بسیاری از سازمانها یک پاپآپ را انتخاب میکنند که بازدیدکنندگان را تشویق میکند در ازای دریافت انگیزهای مانند تخفیف، در خبرنامه ایمیل ثبتنام کنند. خبرنامهها را میتوان طوری تنظیم کرد که زمانی که بازدیدکنندگان روی دکمه X قرار میگیرند ظاهر شوند و از آنها خواسته میشود قبل از بستن صفحه اقدام کنند.
ویژگی های پاورقی وب سایت
پاورقی در پایین هر صفحه قرار می گیرد و پیوندهایی را ارائه می دهد که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به صفحات سایت محبوب حرکت کنند.
13. زبانه ها و گزینه ها
در انتهای صفحه اصلی شما، و هر صفحه، باید یک لیست پیوندی از مکانهایی باشد که بازدیدکنندگان معمولاً مایل به حرکت هستند. نمونههایی از این مکانهای سایت عبارتند از: وبلاگ، داستانهای مطبوعاتی، صفحه «درباره» شرکت، مشاغل، پشتیبانی مشتری، پرسشهای متداول، و هر پیوند خاص سایت دیگری که با تجربه کاربران شما مرتبط است.
14. آیکون های رسانه های اجتماعی
قدرت بازاریابی رسانه های اجتماعی را نمی توان اغراق کرد. به منظور جذب بازدیدکنندگان به صفحات توییتر و فیس بوک خود، نمادهای رسانه های اجتماعی را در صفحه اصلی یا در پاورقی در پایین هر صفحه قرار دهید.
وب سایت درباره ویژگی های صفحه
صفحه درباره ما بازدیدکنندگان را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان شما سوق می دهد. اگرچه بسیاری از این عناصر می توانند در صفحه اصلی قرار گیرند، ممکن است صفحه ای را ترجیح دهید که به کاربرانی اختصاص داده شده است که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان هستند. این می تواند مکانی عالی برای یک شرکت برای استفاده از داستان سرایی برند باشد.
نکته: سوزان گرین، نویسنده کپیرایتری که به شرکتها کمک میکند تا وب بهتری ایجاد کنند، توصیه میکند: “آیا حکایت جالبی درباره نحوه شروع کسبوکار وجود دارد؟ آن را به اشتراک بگذارید. یک داستان خوب چهره انسانی را در صفحهای که ممکن است یک صفحه فروش یا غیرشخصی باشد نشان میدهد.” صفحات “حقایق مهم هستند اما داستان ها به خاطر سپرده می شوند و به شما کمک می کنند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.”
15. نقشه کسب و کار شما
یک نقشه و آدرس کاربران را به محل دفتر یا فروشگاه شما هدایت می کند. این به آنها کمک می کند تا بفهمند کجا شما را پیدا کنند. یک شرکت بزرگتر با چندین ویترین نیز ممکن است شامل جستجوی کاربران برای یافتن نزدیکترین مکان به آنها باشد. یک کسب و کار کوچکتر فقط باید یک یا دو آدرسی که دارد را درج کند.
16. ساعات کاری
اگر ویترین فروشگاهی دارید، یا اگر فقط در زمانهای خاصی در دسترس هستید، این مورد را در صفحه درباره خود قرار دهید. داشتن ساعات کاری به طور واضح به افراد کمک میکند بدانند چه زمانی بیشتر به تماسهای آنها پاسخ میدهید یا برگشتها را پردازش میکنید.
17. اطلاعات تماس
اطلاعات تماس به کاربران راهی برای ارتباط با شما می دهد. یک شماره تلفن و احتمالاً یک آدرس ایمیل پشتیبانی یا اطلاعاتی را در صفحه درباره خود وارد کنید. به این ترتیب، هر کسی که سؤالات بیشتری دارد یا با محصول یا خدمات شما مشکل دارد، میتواند به سرعت با شما تماس بگیرد.
18. فرم تماس
فرم تماس راه دیگری برای در دسترس قرار دادن شرکت شما برای کاربران است. فرمهای تماس، اطلاعات افراد را جمعآوری میکنند و در عین حال یک جعبه پیام به آنها میدهند تا بتوانند نگرانیهای خود را بیان کنند.
19. بیوگرافی
بیوگرافی برای سازمان شما و بنیانگذاران آن به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بهتر درک کنند که با چه کسانی تجارت می کنند. مردم دوست دارند آشنایی و احساس خوبی در مورد جایی که زمان و پول خود را سرمایه گذاری می کنند داشته باشند. بیوگرافی شرکت می تواند صفحه درباره شما را با داستان سرایی و حکایات شخصی روشن کند.
سایر ویژگی های صفحه داخلی برای وب سایت کسب و کار شما
سایر لینک های داخلی سایت شما بسته به آنچه می فروشید و تاکتیک هایی که برای افزایش ترافیک اعمال می کنید تا حد زیادی متفاوت است. در زیر نمونههایی از صفحات داخلی و انواع ویژگیهایی که باید در یک بهروزرسانی وبسایت برای موفقیتآمیز و قابل پیمایش آنها قرار دهید، آورده شده است.
20. تیم / مشاغل
صفحه تیم و/یا مشاغل یک ابزار بازاریابی است که به بازدیدکنندگان نشان میدهد که در شرکت شما کار میکنند، به چه چیزی علاقهمند هستند و در صورت درخواست، میتوانید با چه کسانی کار کنید.
21. تیم ها و کارکنان
صفحات کارمند اغلب بر اساس اینکه چه کسی چه کاری انجام می دهد مرتب می شود، به این معنی که آنها از نظر افرادی که در بازاریابی، فروش، تحقیق و غیره کار می کنند، فهرست می شوند. این صفحات شامل عکس های سر و کار یا سایر عکس های تیم، با نام و عنوان کارمندان است. بسته به اینکه سازمان شما چگونه تجزیه شده و چه تیم هایی دارید، تیم ها متفاوت خواهند بود.
22. بایوس کارمند
بیوگرافی های تیمی تنوع سازمان شما را از نظر علایق، سوابق و طرز فکرشان نشان می دهد. گنجاندن بایوس کوتاه برای کارمندان به همه این فرصت را می دهد که تأثیر شخصی خود را بر افرادی که به سایت شما می آیند بگذارند.
23. رسانه
بسیاری از شرکت ها یک جزء ویدیویی را در صفحه تیم یا مشاغل خود قرار می دهند که شامل مصاحبه با کارمندان واقعی است. این به عنوان وثیقه بازاریابی عالی برای زمانی که شرکت شما در حال استخدام است. کامپوننت های ویدئویی همچنین رتبه بندی SERP را بهبود می بخشد.
24. صفحه ویژه
اگر یک شرکت SaaS هستید، احتمالاً می خواهید صفحه ویژگی ها را اضافه کنید تا به بازدیدکنندگان نشان دهید که چگونه در مقابل رقبای خود متمایز هستید.
25. عملکرد
این به معنای واقعی کلمه فقط لیستی از ویژگی هایی است که محصول شما دارد. چه کاری می تواند برای سایر حرفه ای ها انجام دهد؟ مطمئن شوید که ویژگی ها را بر اساس دسته بندی های خاصی که در آن قرار می گیرند سازماندهی کنید. اگر محصول نرمافزاری شما میتواند اطلاعات تماس مشتری را بهروزرسانی و سازماندهی کند، آن را در یک دسته مدیریت تماس فهرست کنید.
26. ادغام
کاربران همیشه در این فکر هستند که آیا یک ابزار نرم افزاری خاص با چیزی که قبلاً استفاده می کردند سازگار است یا خیر. گنجاندن ادغامها در صفحه ویژگیها راه خوبی برای پاسخگویی زودهنگام به این سؤالات و همچنین افزایش ترافیک وب سایت شما با درج نام ابزارهای محبوب است.
27. مطالعات موردی
مطالعات موردی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا بررسی کنند که چگونه محصول یا خدمات شما برای مشتریان قبل از آنها سودمند بوده است. در این نوع مطالعه بیطرفانه هستند و دادههایی برای پشتیبانی از ادعاها دارند. یاد بگیرید که چگونه یک مطالعه موردی بنویسید تا به تبدیل بازدیدکنندگان وبسایت کسبوکارتان به سرنخهای واجد شرایط کمک کند.
28. وبلاگ
وبلاگ ها برای هر سازمانی که مایل است از طریق محتوای منحصر به فرد ترافیک را به سایت خود بیاورد، یا مایل به ارائه به روز رسانی منظم از طریق پست های منتشر شده است، عالی است. حتی اگر به خصوص یک وبلاگ نویس نیستید، داشتن یک وبلاگ در سایت شما همچنان می تواند توجه را جلب کند.
29. سازمان
وبلاگ ها را می توان به روش های مختلفی سازماندهی کرد، اما مهم است که آنها سازماندهی شوند. خوانندگان و بازدیدکنندگان باید درک روشنی از نحوه شکستن وبلاگ شما داشته باشند و چگونه می توانند محتوای مرتبط با علایق خود را پیدا کنند.
30. عملکرد جستجوی وبلاگ
ما قبلاً در مورد داشتن یک نوار جستجو در هر صفحه صحبت کردیم، اما وجود یک نوار جستجو در صفحه وبلاگ شما شاید مناسب ترین باشد، زیرا کلمات کلیدی تطبیق می تواند بازدیدکنندگان شما را به مکان یابی محتوا سوق دهد.
31. صفحات نویسنده
خوانندگان گهگاه می خواهند درباره حرفه ای هایی که پست های وبلاگ را می نویسند بیشتر بدانند. با افزودن یک پیوند به خطوط فرعی وبلاگ، می توانید خوانندگان را به سمت بیوگرافی آن کارمندان هدایت کنید. این باعث آشنایی با نویسندگان خاص می شود و به طور بالقوه خوانندگان را تشویق می کند که به طور خاص برای محتوای خود بازگردند. اینها همچنین می توانند برای نویسندگان با تجربه مرتبط اعتبار ایجاد کنند.
32. نظرات
وبلاگ ها قرار است شروع کننده مکالمه باشند، اینطور نیست؟ گنجاندن بخش نظرات بعد از وبلاگ ها به خوانندگان اجازه می دهد در یک بحث فروم مانند که نشان می دهد محتوای شما چقدر جذاب است شرکت کنند.
33. پیوندهای داخلی وبلاگ
اگر بازدیدکننده ای به وبلاگ شما علاقه مند باشد، ممکن است به وبلاگ دیگری از دستگاه های مشابه علاقه مند شود. از این فرصت استفاده کنید و نوار یا لیستی از محتوای توصیه شده را اضافه کنید که به طور بالقوه می تواند آنها را برای مدت بیشتری در سایت شما نگه دارد.
34. پایگاه دانش یا پرسش و پاسخ
این صفحات به بازدیدکنندگان کمک می کند تا پاسخ سوالاتی را که قبلا پرسیده شده است بیابند. این نیاز تیم شما را برای پاسخگویی مکرر به سوالات یکسان کاهش می دهد و همچنین باعث می شود بازدیدکنندگان احساس خودکفایی بیشتری کنند.
35. پرسش و پاسخ
سؤالات بلوک های سازنده یک انجمن هستند. پس از پرسیدن سوالات، افراد دیگر می توانند پاسخ های خود را ارائه دهند و واقعاً یک جامعه دانش مشترک را شروع کنند. سوالات و پاسخ های تالار گفتمان یا پرسش های متداول خود را بر اساس موضوع سازماندهی کنید، دقیقاً مانند وبلاگ خود. مانند وبلاگ، این سوالات را قابل جستجو کنید.
36. اسناد و راهنماها
هر شرکتی راهنماها و فرآیندهایی را تنظیم کرده است و مشتریان نیز از آن مستندات سود می برند. مستندات مربوط به مشتری را در نظر بگیرید و آن را در پایگاه دانش خود در دسترس قرار دهید.
37. اینفوگرافیک
اینفوگرافیک یک مفهوم بزرگ را در یک تصویر کوچک توضیح می دهد. اگر شرکت شما اینفوگرافیک دارد که فرآیندها یا داده ها را توضیح می دهد، آن را از طریق پایگاه دانش در دسترس قرار دهید.
عملکردهای Back-End یک وب سایت تجاری
همه چیزهایی که تا به حال در مورد آن صحبت کردهایم رویارویی با مشتری بوده است که در ایجاد یک تجربه کاربری فوقالعاده مفید است. اما برخی از عناصری که باید در اتاق کنترل در نظر بگیرید چیست؟
ما مطمئناً در راهنمای نهایی وبسایت کسبوکار به طور عمیقتری در مورد این موضوع پرداختهایم. اما برای کسانی از شما که فقط به دنبال یک چک لیست سریع از مواردی هستند که باید در نظر بگیرید، موارد زیر شما را به شروع خوبی می رساند.
38. ابزار CMS
یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) به سازماندهی و حفظ تمام محتوای موجود در وب سایت شما کمک می کند. حتی اگر پستی را بعد از رویداد یا تعطیلات مربوطه حذف کنید، میتوانید آن را در CMS ذخیره کنید، اگر بعداً دوباره به آن نیاز داشتید.
بسیاری از پلتفرمهای CMS دارای صدها افزونه قابل تنظیم برای هر موردی هستند. به عنوان مثال افزونه های محبوب وردپرس بی شماری برای فروشگاه های تجارت الکترونیک وجود دارد.
39. ابزار سئو/بهینه سازی
ابزارهای نرم افزار سئو به شما کمک می کنند تا محتوای کلمه ای را به گونه ای جذب کنید که بیشترین بازدید کننده را جذب کند. بهینه سازی کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا از کلماتی که دیگران جستجو می کنند استفاده کنید تا آنها را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید.
40. تجزیه و تحلیل سایت
ابزارهای تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند بفهمید چه کسی به سایت شما می آید و چقدر زمان صرف آن می کند. این نوع بینش برای تجزیه و تحلیل اثربخشی صفحات یا محتواهای خاص به منظور تغییر استراتژی های ناموفق عالی است.
41. میزبانی وب سایت
مانند نام دامنه، وب سایت ها بدون میزبان نمی توانند کار کنند. اگر از یک سازنده وب سایت استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد ارائه دهنده میزبانی وب ندارید زیرا سایت شما احتمالاً از طریق آنها میزبانی می شود و لازم نیست نگران یافتن میزبان خارجی باشید.
42. توضیحات محتوا
در بکاند، وبسایت شما باید گزینه اضافه کردن توضیحات متا به محتوا و بهروزرسانی عنوان آن را به شما ارائه دهد. این برای بهبود سئو مفید است، زیرا اضافه کردن کلمات خاص در توضیحات متا باعث می شود سایت شما در جستجوهای خاص ظاهر شود.
از این ویژگی ها در وب سایت شرکت خود اجتناب کنید
در میان منابع متعدد، چند چیز روشن است:
- محتوای ویدیویی را مستقیماً در سایت خود آپلود نکنید، زیرا احتمال خطا را افزایش می دهد. در عوض، از وبسایتهای میزبانی ویدیو مانند یوتیوب استفاده کنید و ویدیو را در سایت خود جاسازی کنید. پخش خودکار ویدیوها نیز برای برخی آزاردهنده است.
- از استفاده از عناصری که به Adobe Flash Player نیاز دارند خودداری کنید، زیرا هر بازدیدکننده ای قادر نیست یا مایل به دانلود نرم افزار مربوطه نیست.
- از موسیقی پس زمینه دوری کنید. خیلی ها گوش دادن اجباری به موسیقی را که انتخاب نکرده اند آزاردهنده می دانند.
مراحل بعدی برای وب سایت کسب و کار شما
مطمئناً عناصر بیشتری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما نیازی نیست که شما را درگیر کنید زیرا به تازگی راه اندازی می شوید. افکار و توصیههای فوقالذکر باید شما را در موردی که امیدواریم به یک وبسایت زیبا، کاربردی و موفق تبدیل شود، شروع کند. سپس میتوانید روند طراحی وب و تجربه کلی کاربر را در نظر بگیرید تا به ویژگیهای ضروری وبسایت تجاری خود جان بدهید.
همه چیز در مورد ساختن وب سایتی است که شما را تا حد امکان در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهد و سپس یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند تا حد امکان برای آن افراد آسان کند.
از صفر شروع کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این راهنمای جامع با منابع رایگان برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را بررسی کنید. این منابع را با ویژگیهای کلیدی وبسایت ما جفت کنید، و شما آماده هستید.
منبع: learn.g2.com
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.