هشتگ های یوتیوب: چگونه در یوتیوب هشتگ بزنیم؟
احتمالا از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، استفاده کرده اید. اما آیا به استفاده از هشتگ در یوتیوب فکر کرده اید؟
در این راهنمای جامع، توضیح خواهیم داد که هشتگ یوتیوب چیست؟ چرا مهم هستند؟ و چگونه می توان از آنها برای افزایش بازدید ویدیو به درستی استفاده کرد؟
برای شروع آماده ای؟
بزن بریم!
هشتگ های یوتیوب چیست؟
هشتگهای یوتیوب کلمات یا عباراتی هستند که به کاربران کمک می کنند ویدیوها را بر اساس موضوع یا دسته بندی پیدا کنند. کاربران می توانند روی هشتگ ها کلیک کنند تا تمام ویدیوهای یوتیوب که دارای هشتگ یکسان هستند را ببینند.
چرا از هشتگ های یوتیوب استفاده کنیم؟
هشتگ های یوتیوب شبیه به هشتگ های فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هستند – با چند مزیت اضافه. در ادامه سه دلیل برای استفاده از هشتگ، توضیح داده شده است.
هشتگ ها به یوتیوب کمک می کنند تا بفهمد ویدیوی شما در مورد چیست.
وقتی از کلمات کلیدی مرتبط، به عنوان هشتگ ویدیو استفاده می کنید، اطلاعات بیشتری در مورد ویدیوی خود به یوتیوب می دهید که می تواند به نمایش ویدیوی شما در نتایج جستجو کمک کند.
هشتگ ها به کاربران بیشتری کمک می کنند تا محتوای شما را پیدا کنند.
اگر از هشتگهای مرتبط یوتیوب استفاده میکنید و ویدیوی شما در نتایج جستجو ظاهر میشود، تعداد بازدیدهای ویدیوی شما احتمالاً افزایش مییابد – و امیدواریم تعداد مشترکان شما نیز افزایش یابد.
هشتگ ها به شما کمک می کنند تا ویدیوهای خود را دسته بندی کنید.
بسیاری از برندها ویدیوهای خود را در لیست پخش سازماندهی می کنند. هشتگ ها می توانند به دسته بندی ویدیوهای شما بر اساس موضوع کمک کنند.
چگونه بهترین هشتگ های یوتیوب را برای ویدیوهای خود پیدا کنید؟
شما نمی خواهید از هشتگ هایی استفاده کنید که ویدیوهای اسپم یا نامربوط استفاده می کنند. همیشه یک جستجوی سریع انجام دهید تا ببینید وقتی در حال بررسی یک هشتگ هستید چه چیزی ظاهر می شود تا مطمئن شوید که محتوای ظاهر شده با ویدیوی خودتان مرتبط است.
در اینجا چهار راه برای یافتن بهترین هشتگ برای ویدیوها آورده شده است:
1. ویدیوهای پرطرفدار مرتبط را بررسی کنید.
موضوع اصلی ویدیوی خود را جستجو کنید. به عنوان مثال، ما برای «پرورش گل» جستجو کردیم تا ببینیم ویدیوی با رتبه برتر از چه هشتگ هایی استفاده می کند.
2. در مورد ویدیوهای رقبا تحقیق کنید.
به هشتگ هایی که رقبای برتر شما استفاده می کنند، همراه با تعداد بازدید از هر ویدیو نگاهی بیندازید. برای جستجوی هشتگ های بیشتر روی ویدیوهای مرتبط کلیک کنید.
3. پیشنهاد خودکار یوتیوب را بررسی کنید.
همانطور که نوار جستجوی گوگل تلاش می کند تا آنچه را که جستجو می کنید پیش بینی کند، یوتیوب نیز پس از تایپ نماد هشتگ، پیشنهادات هشتگ را به شما نشان می دهد.
اگر هشتگ های برتر برای ویدیوی شما مرتبط نیستند، کلمه یا عبارتی را اضافه کنید که نتایج مرتبط تری ایجاد کند.
4. یک تولید کننده هشتگ یوتیوب را امتحان کنید
آیا باید عجله ای برای هشتگ پیدا کنید؟ Ahrefs، Aux Mode یا Kparser را امتحان کنید — همه این پلتفرمها میتوانند بر اساس عبارتی که شما وارد میکنید، فوراً تعداد زیادی هشتگ تولید کنند. و ویژگی YouTube Listening Sprout Social می تواند موضوعات پرطرفدار و هشتگ های مرتبط را به شما نشان دهد.
نحوه اضافه کردن هشتگ به ویدیوهای یوتیوب
دو بخش مختلف وجود دارد که می توانید هشتگ را به ویدیوهای YouTube خود اضافه کنید. اولی در عنوان ویدیوی شما و دومی در پایین توضیحات ویدیوی شما است.
چگونه به عنوان ویدیوی یوتیوب خود هشتگ اضافه کنید
قبل از اینکه از هشتگ در عنوان ویدیوی خود استفاده کنید، در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. عنوان مرتبط، ترجیحاً با کلمات کلیدی، می تواند به اندازه هشتگ ها برای کمک به کاربران برای یافتن محتوای شما مهم باشد.
به این ویدیو از کانال یوتیوب Sprout Social نگاهی بیندازید. همه ویدیوها در سری #SproutChat با یک هشتگ در عنوان شروع میشوند و سپس یک عبارت جستجوی کوتاه و مرتبط یا توضیح میدهند.
چندین ویدیوی #SproutChat در کانال یوتیوب Sprout وجود دارد که همه آنها زمانی که کاربران یک جستجوی جستجو برای #SproutChat انجام می دهند ظاهر می شوند.
اگر هشتگ را در عنوان خود قرار دهید، همیشه از صفحه ویدیوی شما قابل کلیک خواهد بود. در نتایج جستجو، کلیک بر روی هشتگ، کاربران را مستقیماً به ویدیوی شما می برد.
چگونه هشتگ را به توضیحات ویدیوی یوتیوب خود اضافه کنید
مکان دیگری که می توانید هشتگ های یوتیوب را اضافه کنید در انتهای توضیحات ویدیوی خود است. هنگامی که ویدیوی خود را بهینه کردید و کلمات کلیدی یوتیوب، خلاصه ویدیو، لینکها و منابع خود را اضافه کردید، تعدادی هشتگ به پایین توضیحات ویدیوی خود اضافه کنید، همانطور که این برند انجام داد:
توضیحات یوتیوب Visme
دیسکریپشن یا توضیحات ویدیو به شما مکانی می دهد تا هشتگ هایی را اضافه کنید که در غیر این صورت ممکن است در عنوان ویدیوی شما نامناسب به نظر برسند. یوتیوب تضمین میکند که هشتگهای شما همیشه بالای عنوان ویدیوهای شما قابل مشاهده است، بنابراین کاربران میتوانند روی آنها کلیک کنند تا ویدیوهای دیگری را پیدا کنند که از آن هشتگها استفاده میکنند.
وقتی هشتگها را به توضیحات خود اضافه میکنید، نگاهی به ظاهر یک ویدیو بیندازید. یوتیوب سه مورد اول را درست بالای عنوان ویدیوی شما اضافه میکند.
هشتگ های یوتیوب: 6 روش فوق العاده
بنابراین اکنون که میدانید چگونه و کجا هشتگهای یوتیوب را به ویدیوهای خود اضافه کنید، وقت آن است که نحوه اجرای استراتژیک این عمل را پوشش دهید.
این بهترین روش ها را دنبال کنید تا به شما کمک کند کانال YouTube خود را با هشتگ تبلیغ کنید:
1. در هر ویدیو از 3 تا 5 هشتگ استفاده کنید
یوتیوب به شما اجازه می دهد تا حداکثر 15 هشتگ را در توضیحات خود قرار دهید. یوتیوب اعلام کرده است که اگر بیش از 15 هشتگ در ویدیوی خود استفاده کنید، تمام هشتگ ها را نادیده می گیرد. پس مطمئن شوید که زیاده روی نکنید.
توصیه می کنیم از 1 تا 2 هشتگ در عنوان ویدیوی خود استفاده کنید (و به یاد داشته باشید که فقط سه هشتگ اول در توضیحات شما در بالای عنوان ویدیوی شما ظاهر می شود).
2. هشتگ های برند خود را ایجاد کنید
در حالی که YouTube جستجو از طریق هشتگ ها را با قرار دادن آنها در قسمت های برجسته ویدیوی شما تشویق می کند، این می تواند به این معنی باشد که بینندگان روی آن هشتگ ها کلیک می کنند و در نهایت کانال YouTube شما را ترک می کنند.
به همین دلیل است که ممکن است بخواهید هشتگ های برند خود را همانطور که در #SproutChat دیدیم ایجاد کنید. اگر کاربری برای دیدن ویدیوهای بیشتر کلیک کند، فقط محتوای بیشتری از کانال شما را می بیند.
3. هشتگ های مبتنی بر مکان را به ویدیوهای محلی اضافه کنید
اگر میخواهید دسترسی خود را در یک منطقه جغرافیایی گسترش دهید، از هشتگهای مبتنی بر مکان استفاده کنید. مطمئن شوید که هشتگ های شما خاص هستند. به عنوان مثال، هشتگ “#Springfield” می تواند برای تعدادی از شهرهای ایالات متحده اعمال شود. اگر به پایتخت ایلینویز اشاره می کنید، از “#SpringfieldIL” استفاده کنید.
4. دستورالعمل ها و قوانین هشتگ یوتیوب را دنبال کنید.
یوتیوب ممکن است هر ویدیویی که هشتگ هایی گمراه کننده یا مبتذل داشته باشد، حذف کند.
به محدودیت 15 هشتگ پایبند باشید. و اطمینان حاصل کنید که هشتگ های شما مرتبط هستند تا از نقض قوانین هشتگ یوتیوب جلوگیری کنید.
5. هشتگ های خود را نظارت کنید.
پس از شروع استفاده از هشتگ ها، می توانید تجزیه و تحلیل های یوتیوب خود را مشاهده کنید تا ببینید کدام هشتگ ها کاربران را به سمت محتوای شما می کشاند.
6. صنعت و هشتگ های رقیب را ردیابی کنید.
مطمئن نیستید از چه هشتگ هایی استفاده کنید؟ به کارهایی که رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید. در زوم کد، ما به آن گوش دادن اجتماعی میگوییم، و این روشی عالی برای شناسایی هشتگهای پرطرفدار است.
هشتگ ها را در استراتژی یوتیوب خود قرار دهید
برای شروع گنجاندن هشتگ در استراتژی یویتوب خود هیجان زده هستید؟ استفاده از هشتگ های مرتبط به مخاطبان شما کمک می کند محتوای بیشتری را پیدا کنند، مطمئن شوید که از آنها به صورت استراتژیک استفاده می کنید.
اکنون که آماده ارتقای سطح هشتگ های یوتوب خود هستید، راهنمای بازاریابی یوتیوب ما را برای نکات بیشتر برای به روز رسانی استراتژی خود بررسی کنید.
ترتیبی که زومکد برای خواندن مطالب سری یادگیری یوتیوب به شما پیشنهاد میکند:
- یوتیوب چیست؟
- کسب درآمد از یوتیوب
- راههای افزایش بازدید یوتیوب
- سئو یوتیوب
- سایز ویدیو کوتاه یوتیوب
- ایده برای کانال یوتیوب
- آموزش یوتیوبر شدن
- مانیتایز چیست
- راز ثروتمند شدن یوتیوبرهای دنیا
https://sproutsocial.com/insights/youtube-hashtags/
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.