افزایش بازدید یوتیوب: چگونه بازدید بیشتری بگیریم (17 نکته و ترفند)
افزایش بازدید یوتیوب: سعی میکنید بفهمید چگونه میتوانید بازدیدهای بیشتری در یوتیوب داشته باشید؟
خب، تو تنها نیستی! برندها و تولیدکنندگان محتوا اغلب وقتی در مراحل اولیه رشد کانال هستند، برای افزایش بازدید رایگان تلاش میکنند.
افزایش بازدید یوتیوب میتواند باعث افزایش درآمد و رشد کانال شود. هرچقدر بازدید ویدیوها بیشتر شود، درآمد بیشتر میشود. یوتیوب براساس بازدید ویدیو پول میدهد.
هرچه تعداد بازدید یک ویدیو بیشتر باشد، احتمال دسترسی و دیده شدن آن در الگوریتم یوتیوب بیشتر است.
آمارهای اخیر یوتیوب با داشتن بیش از یک میلیارد ساعت محتوای جمعی در روز، نشان میدهد که توجه زیادی به این پلتفرم وجود دارد.
اگر تشنه بازدیدهای بیشتر از یوتیوب هستید، به راهنمای درستی رسیده اید.
17 روش افزایش بازدید یوتیوب
اگر میخواهید در یوتیوب موفق شوید، باید کانالهای موفق را بررسی کنید. راز موفقیت آنها را کشف کنید.
در زیر ما هفده روش عملی برای افزایش ویدیوهای یوتیوب را بررسی کردهایم.
برای افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب دو روش وجود دارد:
- روشهای افزایش بازدید رایگان
- استفاده از تبلیغات
در این مقاله 17 روش که قبلا تست شدهاند آمده است. کانالهای موفق تمامی تکنیکها و استراتژیها را انجام میدهند. برای افزایش بازدید، هیچگاه از ربات و روشهای خطرناک و فیک استفاده نکنید. همچنین از “برنامه افزایش بازدید یوتیوب” به هیچ وجه استفاده نکنید. اگر امکان پرداخت هزینه دارید، از تبلیغات یوتیوب استفاده کنید.
در ادامه بدون اتلاف وقت به “روشهای افزایش بازدید رایگان” میپردازیم.
چگونه در یوتیوب بازدید بگیریم ؟
1. از عناوین جذاب استفاده کنید.
بازاریابی یوتیوب همه چیز در مورد ارائه است.
وقتی صحبت از عملکرد ویدیوی شما به میان می آید، عناوین ساختگی یا شکستن هستند. از خود بپرسید: آیا محتوای خود را به عنوان «حتماً ببینید» یا «مه» ارائه می کنید؟
کلید ساخت عناوین قاتل این است که توجه مخاطبان را بدون توسل به عناوین کلیک طعمه جلب کنید. مردم مشتاق محتوایی هستند که سرگرم کننده باشد، و به همین ترتیب می خواهند بدانند ویدیوی شما از کلمه «برو» درباره چیست.
نکته مهم در اینجا این است که شما قطعا باید زمان خود را صرف بررسی عناوین جذاب کنید تا اینکه به اولین ایده ای که به ذهنتان می رسد پایبند باشید.
از نظر فنی، طول عنوان ویدیو باید حدود 70 کاراکتر باشد.
3. طراحی کاور جذاب
90 درصد از ویدیوهای با عملکرد برتر در یوتیوب دارای تصاویر تامنیل جذاب هستند.
و درست مانند اکثر مردم که پست های وبلاگ را تنها بر اساس عنوان می خوانند، در مورد محتوای ویدیویی نیز همین موضوع صدق می کند.
پیش نمایش موضوع عناوین و تصاویر کوچک شما به عنوان دعوتی برای بینندگان و فرصتی برای جلب علاقه آنها عمل می کند. این عناصر به ویژه برای جلب نظر بینندگانی که ممکن است با شما یا برند شما آشنا نباشند، مهم هستند.
هیچ رویکرد یکسانی برای ایجاد پیشنمایشهایی که در یوتیوب بازدید میکنند وجود ندارد، اما ترکیبی از نکات زیر میتواند به شما کمک کند:
- یک شخص (موضوع، راوی) را به عنوان بخشی از تصویر کوچک خود نشان دهید
- از هذل در عناوین خود استفاده کنید (فکر کنید: “عالی”، “بهترین”) بدون اینکه بینندگان را طعمه کلیک کنید
- شکلی از متن را در تصویر کوچک خود بگنجانید (مانند یک تغییر عنوان)
- از تصاویر رنگارنگ برای جلب نظر بینندگان استفاده کنید
در زیر چند نمونه از Kyle Beats (44+ میلیون بازدید) آورده شده است که اکثر این کادرها را علامت می زنند…
نمونه های جذاب عنوان یوتیوب از کانال Kyle Beats
… و در اینجا چند مورد از Binging with Babish (2+ میلیارد بازدید) آورده شده است.
نمونهای از تصاویر کوچک جذاب میتواند بازدیدهای بیشتری از یوتیوب را از Binging with Babish جلب کند
ببینید چگونه کار می کند؟ این رویکرد به تصاویر کوچک چیزی است که برندها باید تلاش کنند تا از آن الگوبرداری کنند. انجام این کار نه تنها باعث میشود ویدیوهای شما انسانیتر به نظر برسند، بلکه فرصتی برای تزریق شخصیت به استراتژی محتوای شما فراهم میکند.
4. ایجاد پلی لیست
بر کسی پوشیده نیست که ما در عصر تماشای افراطی زندگی می کنیم.
یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست.
ایجاد پلی لیست، روشی عالی برای تشویق تماشای طولانیمدت است و به عنوان راهی طبیعی برای افرادی است که از یکی از ویدیوهای شما به ویدیوی جدید بپرند. سعی کنید مضامین محتوا را کشف کنید یا ویدیوهایی را به عنوان بخشی از یک مجموعه منتشر کنید که برای یک لیست پخش منطقی است.
به عنوان مثال، ممکن است یک لیست پخش برای محتوای “چگونه” نام تجاری خود یا درس های مرتبط با موضوع خاصی ایجاد کنید. بررسی کنید که FreeCodeCamp چگونه لیست پخش ویدیوهای آموزشی خود را ایجاد می کند، برای مرجع:
4. تشویق مخاطبان برای دنبال کردن کانال
هر مرحله از کشف چگونگی افزایش بازدیدهای یوتیوب علم موشکی نیست.
گاهی فقط باید بپرسی
اما مانند بازدیدها، مشترکین مجبور نیستند به طور تصادفی اتفاق بیفتند. یک درخواست کوتاه یا انیمیشن درون ویدیویی در ابتدا (یا در سراسر) یک ویدیو میتواند به عنوان یک تماس برای اقدام ظریف برای افزایش تعداد مشترکین شما عمل کند.
درخواست (اشاره: التماس نکردن) برای مشترکین برای افزایش تعداد بازدید شما در طول زمان کار بیهوده ای است. هرچه تعداد مشترکین بیشتری داشته باشید، بازدیدهای بیشتری کسب خواهید کرد (و احتمال بیشتری وجود دارد که مورد علاقه الگوریتم قرار بگیرید).
5. برای گسترش مخاطبان خود، ویدیوها را رونویسی و زیرنویس کنید
اگرچه این پلتفرم به صورت خودکار ویدیوها را زیرنویس میکند، فعال کردن و بررسی مجدد زیرنویسهای یوتیوب شما یک امتیاز مثبت برای تعداد بازدید شماست.
زیرنویسها برای دسترسی و همچنین اطمینان از اینکه ویدیوهای شما برای بینندگان غیربومی آسانتر قابل درک هستند، بسیار مهم هستند. این باعث میشود بازدیدهای شما برای همه یوتیوب بیشتر تماشا شود.
همچنین، در نظر بگیرید که 70٪ از ویدیوهای یوتیوب از طریق دستگاه های تلفن همراه تماشا می شوند. برای دستیابی به افرادی که ممکن است در حال تماشای بیصدا در تلفنهای هوشمند باشند، زیرنویسهای صحیح آن بینندگان را تشویق میکند که به اطراف خود ادامه دهند.
نمونه ای از یک ویدیوی یوتیوب رونویسی شده با زیرنویس.
6. فیلم های خود را در زمان های مناسب منتشر کنید
در مورد نحوه دریافت بازدیدهای بیشتر از یوتیوب ، زمان بندی همه چیز نیست.
اما دقیقاً مانند رعایت بهترین زمانها برای ارسال پست در رسانههای اجتماعی، زمانبندی محتوا برای دستیابی به بینندگان بیشتر به نفع شماست.
بر اساس دادههای InVideo، موارد زیر زمانهای انتشار «بهینه» را برای یوتیوب بر اساس روندهای گسترده نشان میدهد:
- دوشنبه تا چهارشنبه: 2 تا 4 بعد از ظهر EST
- پنجشنبه و جمعه: 12 تا 3 بعد از ظهر EST
- شنبه و یکشنبه: 9 تا 11 صبح EST
شاید مهمترین چیز این است که به یک برنامه انتشار ثابت و واقع بینانه پایبند باشید که مشترکان شما را درگیر نگه می دارد و الگوریتم یوتیوب را به طور منظم تغذیه می کند.
با Sprout Social، میتوانید محتوای اجتماعی خود را در کنار محتوای یوتیوب خود برنامهریزی کنید و بر اساس دادههای تعامل واقعی مخاطب، زمانبندی بهینهشده برای هر دو را تعیین کنید.
برنامهریزی یوتیوب اجتماعی را با زمانهای ارسال بهینه افزایش دهید
7. جزئیات کانال خود را برای به حداکثر رساندن بازدیدهای یوتیوب تنظیم کنید
یکی دیگر از بخشهای مهم در کسب بازدید بیشتر، ایجاد یک حساب یوتیوب است که به نظر میرسد.
بینندگان بیشتر به یک نمایه «کامل» و حرفهای اعتماد میکنند، در مقایسه با نمایهای که به نظر میرسد در کنار هم قرار گرفته یا کاملاً مشخص نشده است. به منظور برندسازی و همچنین بهبود عملکرد یوتیوب خود، به این نکته توجه کنید:
- یک هویت بصری ثابت را ارتقا دهید (به این فکر کنید: نام تجاری، لوگو، تصویر بنر، وب سایت، پیوندهای رسانه های اجتماعی)
- بخش «درباره» و توضیحات کانال یوتیوب خود را تکمیل کنید
- اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما به روز است
اینها گامهای کوچک اما قابل توجهی برای تشویق دیدگاههای افرادی هستند که برای اولین بار شما را پیدا میکنند.
اگر به دنبال الگوهای ساده رسانه های اجتماعی برای شروع کار با Creator Studio هستید، بنرهای رایگان یوتیوب ما را که می توانید همین امروز دانلود کنید، بررسی کنید!
8. ویدیوهای خود را برای قابلیت جستجو (ٍُseo) بهینه کنید!
به خاطر داشته باشید که یوتیوب پس از گوگل دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است.
و توجه به سئو یوتیوب برای جلب توجه بیشتر به محتوای شما بسیار مهم است.
در واقع، نتایج YouTube گاهی حتی قبل از پستهای وبلاگ یا وبسایتهای سنتی ظاهر میشوند. گوش کنید: یوتیوب به خودی خود دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است. درست مانند افرادی که محصولات را جستجو می کنند و نیاز به حل مشکلات از طریق Google دارند، در یوتیوب نیز همین موضوع صدق می کند.
به ویدیوهای YouTube خود مانند هر محتوای دیگری فکر کنید که باید از نظر کلمات کلیدی، برچسب ها و غیره بهینه شود.
به منظور افزایش شانس حضور خود، باید برخی از بهترین روشها را برای SEO YouTube دنبال کنید:
- عناوین و توضیحات: کلمات کلیدی هدف را در عناوین و توضیحات خود بگنجانید. میتوانید از ابزاری مانند Keywordtool.io برای کمک به پیدا کردن ایدههای کلمه کلیدی استفاده کنید.
- کلمات کلیدی را در ویدیوی خود ذکر کنید: به گفته برایان دین از Backlinko، گفتن کلمات کلیدی مورد نظر در ویدیوی شما می تواند به YouTube کمک کند تا درک بهتری از ویدیوی شما داشته باشد.
- تعامل: YouTube از تعامل (لایک، نظرات، بازدیدها) برای کمک به تعیین رتبه ویدیوها در نتایج جستجوی خود استفاده می کند. دستهها: از دستهها استفاده کنید تا به YouTube کمک کنید تا درک بهتری از افرادی که ویدیوهایتان را به آنها نشان میدهد، داشته باشد.
- برچسبها: علاوه بر دستهها، میتوانید برچسبهایی را نیز به ویدیوهای خود اضافه کنید تا به YouTube زمینه بیشتری در مورد محتوای خود بدهید. شما می توانید از تعداد کمی تگ استفاده کنید، بنابراین هر تعداد که فکر می کنید اضافه کنید.
با توجه به اینکه شما 5000 کاراکتر برای کار دارید، توصیفات شما به طور خاص نشان دهنده املاک و مستغلات ارزشمندی است که نباید آنها را هدر دهید.
درست مانند سئو برای وب سایت خود، از کلمات کلیدی استفاده نکنید. از کلمات کلیدی زمانی استفاده کنید که منطقی است، نه فقط به خاطر داشتن آنها.
10. همیشه از بینندگان دعوت کنید تا ویدیوی دیگری را تماشا کنند.
با توجه به نکته بالا، فردی که قبلاً به محتوای شما علاقه نشان داده است، کاندیدای اصلی برای تماشای بیشتر است.
به همین دلیل است که کارتهای یوتیوب و صفحههای پایانی بسیار محبوب هستند و به عنوان مکانی برای دعوت از بینندگانی که به انتهای یک ویدیو رسیدهاند برای ادامه دادن به سوراخ خرگوش استفاده میکنند.
به خاطر داشته باشید که برای دسترسی به این ویژگی ها باید حساب خود را تأیید کنید و حداقل 5000 بازدید داشته باشید تا در نتایج پیشنهادی یوتیوب ظاهر شود.
مجدداً، میتوانید با جابجایی یکپارچه افراد در سرتاسر محتوای کانال خود، بازدیدهای یوتیوب را به سرعت افزایش دهید (و اگر پخش خودکار را فعال کرده باشند، این یک تکه کیک است).
11. انتشار ویدیو در وبسایت و انجمن ها
به یاد داشته باشید: برای شمارش، لازم نیست همه بازدیدهای ویدیوهای یوتیوب شما در یوتیوب اتفاق بیفتد.
به عنوان مثال، جاسازی محتوای یوتیوب در صفحه اصلی یا صفحات محصول فردی یک تاکتیک عالی برای افزایش تعداد بازدید شما است (به خصوص اگر سایت پربازدید دارید).
و البته، محتوای ویدیویی یکی از به اشتراک گذاشتهترین و محبوبترینها در رسانههای اجتماعی است. انتشار و ارسال متقابل محتوای یوتیوب خود را در شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر آزمایش کنید تا ببینید ترافیک چنین منابعی در برابر بینندگان بومی یوتیوب چگونه عمل می کند.
و با ابزاری مانند Sprout، میتوانید عملکرد محتوای ویدیویی و محتوای اجتماعی خود را به طور یکسان کنترل کنید. با پلتفرم ما، میتوانید تمام داراییهای خود را در یک مکان برای پست کردن در یوتیوب در کنار شبکههای اجتماعی انتخابی خود نگه دارید. استفاده از یک ابزار واحد مانند Sprout برای ایجاد یک استراتژی ویدیوی اجتماعی جامع و مبتنی بر داده می تواند به افزایش طول عمر محتوای ویدیوی شما و همچنین ایجاد ارتباط بین مخاطبان اجتماعی کمک کند.
1. مخاطبان هدف خود را محدود کرده و آنالیز کنید
اگر میخواهید در یوتیوب رشد کنید، اولین قدم هوشمندانه ایجاد یک جایگاه است.
سیل مطلق محتوای جدید در یوتیوب خود گویای این موضوع است. ویدیوهای عمومی و سطحی بدون مخاطب هدف، بازدیدهای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند.
با توجه به زمان و سرمایهگذاری مورد نیاز برای رشد در یوتیوب، تعیین مخاطب هدف شما باید در اولویت قرار گیرد. برای محدود کردن مخاطبان خود، از خود بپرسید:
- آیا ما بر معرفی خود به مشتریان جدید (فکر کنید: آگاهی از برند) یا آموزش مشتریان فعلی (فکر کنید: وفاداری و پرورش) متمرکز هستیم؟
- آیا ویدیوهای ما باید برای «مبانی» و «مبتدیان» یا «کاربران پیشرفته» و «متخصصان» طراحی شوند؟
- آیا عناوین، تصاویر کوچک و لحن ویدیوهای ما با جمعیت شناسی هدف ما صحبت می کند (فکر کنید: Gen Z در مقابل هزاره ها)؟
- آیا باید روی ویدیوهای بلند یا کوتاه تمرکز کنیم؟
فراتر از تحقیقات خود، استفاده از تجزیه و تحلیل یوتیوب خود را برای ارزیابی آنچه در حال حاضر جذب می شود در نظر بگیرید.
برای مثال، میتوانید محتوای با عملکرد بالا، کلمات کلیدی با حجم بالا و میانگین مدت زمان مشاهده را ارزیابی کنید تا مخاطبان و استراتژی محتوای خود را بهتر تعریف کنید. در صورت شک، این بینشها میتوانند به شما نشان دهند که چه چیزی را بعداً منتشر کنید.
2. اولویت بندی محتوایی که باعث آموزش و سرگرمی می شود
نکته قابل تامل: ویدیوهایی که «مبتدیان» را هدف قرار می دهند در سال 2020 50 درصد افزایش یافت.
دلیلش این است که بینندگان عادی به عنوان راهی برای آموزش خود به یوتیوب می روند.
و با توجه به اینکه یک بیننده متوسط 95٪ از یک پیام را هنگام تماشای آیات به خاطر می آورد و فقط 10٪ را هنگام خواندن به خاطر می آورد، جای تعجب نیست که یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است.
از نکات زیبایی و سرمایهگذاری گرفته تا ایجاد یک کسبوکار آنلاین و فراتر از آن، بسیاری از نحوه دریافت بازدید در یوتیوب مربوط به یافتن تعادل بین آموزش و سرگرمی است. جای تعجب نیست که بسیاری از ویدیوهای پربازدید در یوتیوب عبارتند از:
- روش ها و آموزش ها
- ویدیوهای «چیست» که یک مفهوم را تعریف میکنند
- ویدیوهای «مبتدی» با هدف قرار دادن بازدیدهای کاملاً جدید در زمینه یا فعالیت
اگر در یوتیوب یک برند هستید، ویدیوهای چگونه باید انجام شوند. این نوع ویدیوها برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب هستند و به همین ترتیب به بینندگان نشان می دهند که شما منبع ارزشمندی هستید که ارزش بازگشت به آن را دارد (به Sephora زیر مراجعه کنید):
آیا متوجه شده اید که چگونه می توانید بازدید یوتیوب را افزایش دهیم؟
اگر میخواهید بازدیدهای یوتیوب را افزایش دهید، باید این کار را انجام دهید.
اما انجام این کار لزومی ندارد که یک نبرد سخت و سنگین باشد.
با انباشتن نکات بالا، می توانید پایه محکمی برای تعداد بازدید یوتیوب خود ایجاد کنید تا از رشد پایدار کانال خود حمایت کنید.
به عنوان یک امتیاز اضافی، بسیاری از این استراتژیها را میتوان در حال حاضر پیادهسازی کرد تا بتوانید تعداد بازدیدهای خود را در اسرع وقت افزایش دهید.
و اگر قبلاً این کار را نکردهاید، حتماً Sprout Social را آزمایش کنید تا گزارشها و انتشارات یوتیوب خود را افزایش دهید تا آن بازدیدهای همیشه مهم را از رسانههای اجتماعی به دست آورید.
- افزایش بازدید یوتیوب
- افزایش بازدید یوتیوب رایگان
- چگونه بازدید یک ویدیو در یوتیوب را بالا ببریم
- چگونه در یوتیوب بازدید بگیریم
- چگونه بازدید یوتیوب را افزایش دهیم
- افزایش بازدید در یوتیوب
- چیکار کنم بازدید یوتیوب زیاد بشه
- راه های افزایش بازدید یوتیوب
- افزایش بازدید ویدیوهای یوتیوب
- اموزش افزایش بازدید یوتیوب
- افزایش بازدید یوتیوب چگونه
- راههای افزایش بازدید یوتیوب
ترتیبی که زومکد برای خواندن مطالب سری یادگیری یوتیوب به شما پیشنهاد میکند:
- یوتیوب چیست؟
- کسب درآمد از یوتیوب
- سئو یوتیوب
- تگ یوتیوب
- هشتگ یوتیوب
- سایز ویدیو کوتاه یوتیوب
- ایده برای کانال یوتیوب
- آموزش یوتیوبر شدن
- مانیتایز چیست
- راز ثروتمند شدن یوتیوبرهای دنیا
- افزایش سابسکرایب
https://sproutsocial.com/insights/how-to-get-more-views-on-youtube/
5 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
چگونه بازدید یک ویدیو را در یوتیوب بالا ببریم؟
سلام
از تامنیلهای جذاب استفاده کنید. رقبا را بررسی کنید و تامنیل خودتان را با بهترین رقیبتان مقایسه کنید و چندین تامنیل مختلف را تست کنید.
استفاده از عناوین جذاب: ازتیترهای تحریک کننده استفاده کنید. برخی کلمات قدرت بسیار بالایی دارند. برای نوشتن عنوان جذاب پیشنهاد میکنم مقاله نوشتن عنوان جذاب را مطالعه کنید.
ایجاد پلی لیست: یکی از روش هایی که باعث میشه ویدیوهاتون بازدید بیشتری بگیرن، ساخت پلی لیست است. ویدیوهای مرتبط را دسته بندی کنید. وآنها را در دسته مرتبط قرار دهید.
ساخت ویدیوهای سریالی: اگر بتوانید بین ویدیوها ارتباطی برقار کنید و کاربران را ترغیب کنید که ویدیوها را دنبال کنند، بازدید افزایش مییابد.
انتشار ویدیو در شبکههای اجتماعی: فقط محدود به یوتیوب نباشید. از کانالهای دیگر برای رشد یوتیوب استفاده کنید. لینک ویدیوهایتان را در رسانههای دیگر منتشر کنید.
موفق باشید.
ممنون از این مطلب کاربردی
آیا استفاده از تگها و برچسبهای مرتبط میتواند در افزایش بازدید موثر باشد؟
بله، استفاده از تگها و برچسبهای مرتبط میتواند در افزایش بازدید موثر باشد. وقتی که محتوای یوتیوب را منتشر میکنید، اهمیت استفاده از تگها و برچسبها برای جذب توجه بیشتر بسیار بالاست. با استفاده از تگها و برچسبهای صحیح و مرتبط با محتوایتان، امکان پیدا کردن ویدیوهای شما توسط کاربران بیشتر میشود. تگها و برچسبها به عنوان کلمات کلیدی عمل میکنند و به موتورهای جستجو کمک میکنند تا ویدیوهای شما را در نتایج جستجو نشان دهند. همچنین، با استفاده از تگها و برچسبهای مناسب، افرادی که به موضوعات و محتوای مشابه علاقهمند هستند، به راحتی میتوانند ویدیوهای شما را پیدا کنند و این باعث افزایش بازدید و احتمالاً افزایش تعداد مشترکین شما میشود. بنابراین، برای افزایش بازدید موثر در یوتیوب، حتماً از تگها و برچسبهای مرتبط و دقیق استفاده کنید تا به راحتی به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.