20 ترفند برای افزایش سابسکرایب (subscribers) در یوتیوب
در این مقاله، یاد میگیرید که چگونه در یوتیوب سابسکرایب بیشتری به دست آورید. چنانچه نکات زیر را رعایت کنید، افزایش سابسکرایب کار سختی نیست. در این مقاله 20 راهکار افزایش سابسکرایب آوردهایم. از این روشها و استراتژیها استفاده کنید.
برای موفقیت در یوتیوب داشتن سابسکرایب یک ضرورت است. پس بدون اتلاف وقت بپردازیم به نکات افزایش سابسکرایب.
ترفندهای افزایش سابسکرایب یوتیوب
قبل از اینکه ترفندهای افزایش سابسکرایب را مطالعه کنید، بهتر است بدانید که رشد کانال یوتیوب و گرفتن سابسکرایب و دنبال کننده زمان براست. اگر تمام نکات را رعایت کنید باز هم در روزهای اول، یوتیوب به شما اعتماد ندارد. شما با فعالیت منظم باید اعتماد یوتیوب را جلب کنید.
فرض کنید یک سوپر مارکت تاسیس کردهاید. در چندماه اول باید خاک خوری کنید. یوتیوب هم مانند هر کسبوکار دیگری، برای رشد و درآمدزایی نیاز به زمان دارد.
در این مقاله به 20 ترفند افزایش سابسکرایب رایگان پرداختهایم. پس بدون اتلاف وقت به نکات مهم بپردازیم.
1. ویدئوهای طولانی منتشر کنید.
مدتی قبل ما بزرگترین مطالعه درباره فاکتورهای رتبه بندی یوتیوب را انجام دادیم.
در آن مطالعه، ما 11 عامل را که ممکن است به رتبه بندی ویدیو، در موتور جستجوی یوتیوب کمک کند، تجزیه و تحلیل کردیم.
و ما چیز شگفت انگیزی پیدا کردیم:
ویدیوهای طولانیتر در نتایج جستجوی یوتیوب رتبه بهتری دارند.
مثلا چند وقت پیش این ویدیو رو منتشر کردم.
همانطور که می بینید، ویدیوی من تقریبا 13 دقیقه است:
و این یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن در رتبه اول یوتیوب برای کلمه کلیدی: “SEO” است:
2. ویدیوها را در صفحه پایانی خود تبلیغ کنید.
نکته اینجاست:
هرچه افراد، ویدیوهای بیشتری از شما تماشا کنند، احتمال سابسکرایب کردن بیشتر است.
سوال این است:
چگونه میتوانید مردم را وادار کنید 2 تا 5 یا حتی 10 ویدیوی شما را تماشا کنند؟
ویدیوی دیگری را در صفحه پایانی خود تبلیغ کنید.
این یک نمونه از کانال من است:
در اینجا نحوه انجام همان کار وجود دارد:
ابتدا، 10 ثانیه زمان را در انتهای ویدیوهای خود به طور خاص برای صفحه پایان خود قرار دهید.
در فایل ویدئویی خام به شکل زیر است:
سپس، از ویرایشگر صفحه پایانی یوتیوب برای افزودن پیوند به یک ویدیوی مرتبط استفاده کنید:
این تمام چیزی است که وجود دارد 🙂
3. از علامت علامت تجاری استفاده کنید.
احتمالاً می دانید که می توانید یک واترمارک نام برند به ویدیوهای خود اضافه کنید.
با استفاده از این واترمارک، بییندگان میتوانند در هنگام تماشای ویدیو، عضو کانال شما شوند.
متاسفانه، بسیار از کانالها از واترمارک استفاده نمیکنند
برای مثال، من یکبار واترمارکی که در تصویر زیر میبینید به ویدیوهایم اضافه کردم. اما نتیجه خوبی نداشت!
بنابراین تصمیم گرفتم یک واترمارک جدیدی را امتحان کنم.
به جای واترمارکی که جالب به نظر میرسید، من از دکمه سابسکرایب استفاده کردم.
و واترمارک جدید من تاثیر بسیار خوبی داشت. شما هم امتحانش کنید!
4. بر کیفیت ویدیو تمرکز کنید.
وقتی برای اولین بار کانال یوتیوب خود را راه اندازی کردم، توصیه های مشابه را بارها و بارها خواندم:
“اگر می خواهید کانال خود را رشد دهید، باید ویدیوها را به طور منظم آپلود کنید.”
متأسفانه، انتشار یک سری ویدیو معمولی کارساز نیست.
توضیح می دهم:
وقتی برای اولین بار کانالم را راه اندازی کردم، ویدیوها را طبق یک برنامه ثابت منتشر کردم…
اما هیچ کس آنها را تماشا نکرد.
و تعداد معدودی از افرادی که ویدیوهای من را تماشا کردند حتی به خود زحمت مشترک شدن را ندادند.
بنابراین تصمیم گرفتم رویکردم را تغییر دهم.
به جای کمیت، تصمیم گرفتم 100% روی کیفیت تمرکز کنم.
و این رویکرد “کیفیت بر کمیت” در ویدیوهای یوتیوب من بسیار خوب کار کرد.
و امروز کانال من از مجموع 39 ویدیو در ماه، بیش از 189 هزار بازدید ایجاد می کند:
و از آنجایی که مطمئن می شوم هر ویدیویی با کیفیت است، هر ماه بیش از 4 هزار نفر در کانال من مشترک می شوند:
5. به هر نظر پاسخ دهید
این یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن مشترکین بیشتر است.
در واقع، دادههای داخلی یوتیوب یک ارتباط واضح بین پاسخ دادن به نظرات و مشترکین پیدا کرده است:
“زمانی که سازندگان برای تعامل با جامعه وفادار خود وقت بگذارند، میتواند مشارکت مخاطبان را تشویق کند و در نهایت منجر به افزایش تعداد طرفداران شود.”
چرا این کمک می کند؟
خب، اکثر یوتیوببرها هرگز به نظرات پاسخ نمیدهند.
این بدان معناست که وقتی این کار را انجام می دهید فوراً متمایز می شوید
به همین دلیل تمام تلاشم را میکنم که تا جایی که میتوانم به نظرات پاسخ دهم.
(به خصوص بلافاصله پس از انتشار یک ویدیوی جدید.)
6. از “Power Playlists” استفاده کنید
“لیست های پخش قدرتمند” مانند لیست های پخش معمولی است … اما بهتر است.
در اینجا دقیقاً نحوه کار آنها آمده است:
ببینید، بیشتر لیست های پخش بر اساس موضوع سازماندهی شده اند.
اما فهرستهای پخش قدرتمند بر اساس نتایج سازماندهی میشوند.
این یک نمونه از کانال من است:
همانطور که می بینید، عنوان آن لیست پخش یک نتیجه است:
که باعث می شود افراد تمایل بیشتری به تماشای لیست پخش من داشته باشند … و مشترک شوند.
7. یک توضیح کانال قانع کننده بنویسید
متأسفانه، بیشتر توضیحات کانال چیزی شبیه به این است:
تصور کنید که می خواهید در آن کانال مشترک شوید.
آیا این توضیحات شما را به دنبال دکمه اشتراک میاندازد؟
احتمالا نه.
آن توصیف ضعیف را با این یکی مقایسه کنید:
تفاوت را ببین؟
این صفحه درباره کار می کند زیرا:
به شما می گوید که این کانال در مورد چیست
اطلاعات مهمی در کانال به شما می دهد (مانند برنامه زمان بندی آپلود)
شامل یک تماس قوی برای اقدام برای اشتراک است
در اینجا یک الگو وجود دارد که می توانید از آن برای نوشتن توضیحات کانال خود استفاده کنید:
نکته حرفه ای: از کلمات کلیدی را در توضیحات خود استفاده کنید. این می تواند به رتبه بهتر کانال شما در جستجوی یوتیوب کمک کند.
به عنوان مثال، من از چند کلمه کلیدی مرتبط مختلف استفاده کردم که افراد در یوتیوب آنها را جستجو می کردند…
… مانند “SEO”، “لینک سازی” و “بازاریابی محتوا”.
8. افراد را به «آهنربای مشترک» هدایت کنید
در اینجا روند گام به گام آمده است:
ابتدا به YouTube Analytics خود بروید.
و روی «مشترکین» → «بیشتر ببینید» کلیک کنید.
در مرحله بعد، ویدیویی را که ماه گذشته بیشترین مشترکین را برای شما به ارمغان آورد، شناسایی کنید:
(این ویدیو “مگنت مشترک” شماست.)
در مورد من، این ONE Subscriber Magnet از کانال من به اندازه 13 ویدیو دیگر از کانال من مشترکین را به همراه دارد.
چرا این مهم است؟
ویدیوی مگنت مشترک شما از قبل ثابت شده است که مشترکین ایجاد می کند.
و اگر بتوانید این ویدیو را در حضور افراد بیشتری دریافت کنید، مشترکین بیشتری خواهید داشت
در اینجا 3 راه برای به دست آوردن چشم های بیشتر در مگنت مشترک خود آورده شده است.
ابتدا آن ویدیو را در صفحه پایانی خود قرار دهید.
دوم، یک لیست پخش بسازید که با آن ویدیو شروع شود.
در نهایت، آن ویدیو را در یک کارت تبلیغ کنید.
حتی می توانید Subscriber Magnet را تریلر کانال خود قرار دهید.
به عنوان مثال، ایوان کارمایکل از ویدیوی محبوب متیو مککانهی به عنوان تریلر کانال خود استفاده میکند:
به این ترتیب، ویدیوی ایوان با تبدیل بالا در مقابل همه کسانی که از صفحه کانال او بازدید می کنند قرار می گیرد.
9. از یک عکس پروفایل عالی استفاده کنید.
ماد کانال شما در همه جای یوتیوب نشان می دهد.
در واقع، عکس پروفایل کانال شما مانند یک تصویر کوچک سفارشی برای کل کانال شما است.
به همین دلیل بسیار مهم است که از آن درست استفاده کنید.
بنابراین اگر یک برند شخصی هستید، از هدشات با وضوح بالا استفاده کنید.(هدشات: یعنی تصویر صورت)
اگر یک کانال شرکتی هستید، از نسخهای از لوگوی خود استفاده کنید که برای یوتیوب طراحی شده است.
10. یک شعار کانال ایجاد کنید
در روزهای ابتدایی کانالم، موقعیت کانالم را کاملا نادیده گرفتم.
و این یکی از اصلی ترین دلایلی بود که من با آن مبارزه کردم.
هنگامی که شروع به موقعیت استراتژیک کانال خود کردم، بازدیدهای ماهانه و تعداد کل مشترکین من به میزان قابل توجهی افزایش یافت.
خوشبختانه، برای جایگاه و برندسازی کانال خود نیازی به مدرک MBA ندارید.
در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شعار ساده ایجاد کنید.
این فرآیند 3 مرحله ای است:
ابتدا یک چیز را که کانال شما را منحصر به فرد یا متفاوت می کند شناسایی کنید.
شاید شما مادر پرمشغله ای باشید که می توانید 500 پوند وزنه بردارید.
شاید کانال شما به شرکت های SaaS یاد می دهد که چگونه MRR خود را افزایش دهند.
“چیز” دقیق مهم نیست.
تا زمانی که با کانال های دیگر در طاقچه شما متفاوت است، شما آماده هستید.
مثلا:
ویدیوهای من به افراد استراتژی های بازاریابی را می آموزد که می توانند برای رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کنند.
اما اگر شعار خود را بسازم «من استراتژیهای بازاریابی را آموزش میدهم» یا «به شما کمک میکنم کسبوکارتان را توسعه دهید»، با هزاران کانال دیگر در یوتیوب ترکیب میشوم.
بنابراین تصمیم گرفتم روی یکی از مواردی که کانال من روی آن تمرکز دارد تمرکز کنم:
رتبه های بالاتر و ترافیک بیشتر.
دوم، آن شعار را با فونت بزرگ در کانال هنری خود قرار دهید.
اینجا مال من است:
در نهایت، شعار خود را در تریلر کانال خود بگویید.
11. نظرات “Hearting” را امتحان کنید
Creator Hearts برجسته کردن نظرات عالی از انجمن شما را آسان می کند:
حالا قسمت جالبش…
هنگامی که نظری را به زبان می آورید، آن شخص یک اعلان دریافت می کند (و گاهی اوقات حتی یک ایمیل):
و طبق داده های خود یوتیوب:
“ما دریافتیم که بینندگانی که نظر خود را دریافت کردهاند، سه برابر بیشتر روی اعلان کلیک میکنند (نسبت به سایر انواع اعلانها)، که احتمالاً بینندگان بیشتری را به کانال شما باز میگرداند.”
درست است:
اعلانهای قلبی 300 درصد بیشتر از میانگین کلیک میکنند.
بنابراین، هر زمان که کسی نظر محکمی مینویسد، او را با یک قلب وصل کنید:
همانطور که مشاهده کردید، این کار آنها را به ویدیوی شما برمی گرداند… و احتمال اشتراک آنها را بسیار زیاد می کند.
12. یک تریلر کانال بسازید
احتمالاً میدانید که یک تریلر کانال میتواند به شما کمک کند تا مشترکین یوتیوب بیشتری داشته باشید.
در اینجا 3 تاکتیک برای ساخت تریلر کانال که کار می کند آورده شده است:
کارها را با شعار خود شروع کنید
تریلر خود را با شعار کانال خود شروع کنید.
(تگ لاین ندارید. تکنیک شماره 10 را از این پست بررسی کنید.)
به عنوان مثال، من در 3 ثانیه اول تریلر خود، شعار خود را (“رتبه های بالاتر و ترافیک بیشتر”) می گویم:
به 60 ثانیه (یا کمتر) پایبند باشید
خود یوتیوب میگوید که تریلرهای کوتاهتر بهترین تبدیل را دارند:
به همین دلیل تریلر خود را حدود یک دقیقه ساختم:
بهترین چیزهای خود را نشان دهید
تریلر شما یک فرصت عالی برای تبلیغ بهترین محتوایتان است.
به همین دلیل است که وسط تریلر شما باید یک حلقه برجسته 20-30 ثانیه باشد.
به عنوان مثال، تریلر من شامل تعداد زیادی کلیپ از ویدیوهای دیگر من است:
به این ترتیب، بینندگان می توانند به سرعت نسبت به نوع محتوایی که منتشر می کنم احساس کنند.
13. بهینه سازی زمان تماشا
بله، زمان تماشا یک عامل بسیار مهم رتبه بندی سئوی یوتیوب است.
و نه فقط برای سئو یوتیوب.
ویدیوهایی با تعداد زمان تماشای بالا بیشتر در صفحه اصلی یوتیوب تبلیغ می شوند:
و در نوار کناری ویدیوی پیشنهادی:
به همین دلیل یوتیوب بیان می کند که:
“هر چه مدت بیشتری بتوانید مردم را به دلیل محتوای خود در یوتیوب تماشا کنند، محتوای شما بیشتر ظاهر می شود.”
سوال این است:
چگونه زمان تماشا را به حداکثر می رسانید؟
از وقفه های الگوی زیادی استفاده کنید.
وقفه های الگو ویدیوهای شما را پویاتر می کند…
… که مردم را تماشا می کند.
به همین دلیل است که من از هزاران وقفه الگو در هر ویدیو استفاده می کنم.
از جمله گرافیک:
کات های پرش:
و جوک های عجیب و غریب:
یاد آوردن:
نیازی نیست که وقفه های الگوی فانتزی یا پیچیده باشند.
به عنوان مثال، این ویدیو را از Safiya Nygaard ببینید:
صفیه از تعداد زیادی وقفه الگوی بسیار ساده (مانند تغییر زاویه دوربین و گرایداد زیادی وقفه الگوی بسیار ساده (مانند)
14. فیلمهای یوتیوب را در پستهای وبلاگ منتشر کنید.
وب سایت شما منبع عظیمی از بازدیدها و مشترکین است.
چرا؟
خوب، اگر کسی محتوای متنی شما را می خواند، به وضوح مطالب شما را دوست دارد.
این بدان معناست که آنها آماده اشتراک هستند.
به همین دلیل است که من ویدیوهای زیادی را در پستهای وبلاگ خود منتشر میکنم.
گاهی اوقات ویدیو یک مرحله یا نکته را توضیح میدهد.
اما من همچنین ویدیوها را بهعنوان راهی برای افراد در جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزی از پست منتشر کردم.
در هر صورت، این انتشارها، ویدیوهای من را در معرض دید افراد بیشتری قرار میدهند.
و نه فقط افراد تصادفی.
من محتوای ویدیوی خود را به افرادی نشان میدهم که به احتمال زیاد در کانال من مشترک میشوند.
15. پایان دادن به ویدیوها با CTA قوی.
وقتی شخصی به پایان ویدیوی شما می رسد، فکر می کند:
“بعدش چیه؟”
و مگر اینکه کاری به آنها بدهید، آنها روی ویدیوی دیگری از کانال دیگری کلیک میکنند.
راه حل چیست؟ به آنها بگویید در کانال شما مشترک شوند.
و از اینکه به مردم بگویید دقیقاً چه کاری انجام دهند نترسید!
برای مثال، نحوه پایان دادن به همه ویدیوهایم به این صورت است:
من به معنای واقعی کلمه به مردم می گویم که روی دکمه اشتراک زیر ویدیو کلیک کنند.
به این ترتیب، هیچ حدس یا تفکری در کار نیست.
و این یکی از دلایل اصلی است که بسیاری از مردم بلافاصله پس از تماشای یکی از ویدیوهای من مشترک می شوند!
16. کانال خود را تبلیغ کنید.
از همه موقعیتها استفاده کنید، در استوری اینستاگرام، در پادکستها، در کانال تلگرام، کانال یوتیوبتان را تبلیغ کنید.
همیشه از خود بپرسید:
“چگونه می توانم افراد را از این محتوا و این کانل به یوتیوب خود هدایت کنم؟”
من حتی کانال خود را در مصاحبه های پادکست تبلیغ می کنم.
17. صفحه کانال خود را بهینه کنید.
هنگامی که شخصی وارد صفحه کانال شما می شود، دو اتفاق می تواند رخ دهد:
- آنها فوراً می روند.
- آنها ویدیوهای بیشتری تماشا میکنند و مشترک میشوند.
و من میتوانم به شما بگویم که یک صفحه کانال بهینه شده می تواند مشترکان شما را 2 تا 5 برابر افزایش دهد.
به عنوان مثال، کانال من قبلاً بی مزه و غیرحرفه ای به نظر می رسید.
نیازی به گفتن نیست، تعداد کمی از افرادی که در صفحه من قرار گرفتند تصمیم گرفتند مشترک شوند.
این زمانی بود که تصمیم گرفتم کمی زمان و تلاش برای صفحه کانالم بگذارم.
به طور خاص، من یک طراح حرفه ای را برای طراحی چند کانال هنری جدید استخدام کردم.
و ویدیوهایم را طوری سازماندهی کردم که بهترین محتوایم در بالا ظاهر شود.
که گفت:
هیچ راه “عالی” برای سازماندهی صفحه کانال شما وجود ندارد.
اما در اینجا یک الگو وجود دارد که متوجه شدم بسیاری از کاربران برتر یوتیوب از آن استفاده می کنند:
اااااااااااددددددددددددددداااااااااااااامه دارد.
سوالات متداول: ترفند افزایش سابسکرایب یوتیوب
برای کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب خود به چند دنبال کننده نیاز دارید؟
برای کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب به حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا در سال نیاز دارید.
چگونه می توانم یک یوتیوبر موفق باشم؟
میتوانید با بهکارگیری استراتژیهایی مانند تولید محتوای عالی، بهینهسازی ویدیوهای یوتیوب برای الگوریتم و اشتراکگذاری ویدیوهای خود در چندین کانال اجتماعی، به عنوان یوتیوبر موفق شوید.
چند راه برای کسب درآمد به عنوان یوتیوبر چیست؟
میتوانید با انتشار ویدیوهای محبوبی که تبلیغات دارند، تبدیل شدن به یک شرکت وابسته، ارائه عضویتهای پولی و موارد دیگر از یوتیوب درآمد کسب کنید.
چگونه سابسکرایب یوتیوب بگیریم؟
میتوانید با ایجاد ویدیوهای مربوط به فرهنگ پاپ و گره زدن آنها به جایگاه خود، بهینهسازی ویدیوهای خود برای الگوریتم جستجوی یوتیوب، پست کردن و تبلیغ ویدیوهای خود در کانالهای متعدد و صرفاً درخواست از بینندگان برای مشترک شدن، مشترکین یوتیوب را به دست آورید.
نتیجه گیری: چگونه می توان سابسکرایب رایگان یوتیوب بگیریم؟
نادیده گرفتن پتانسیل در یوتیوب یک اشتباه بزرگ است.
یکی از کلیدهای موفقیت مداوم در یوتیوب افزایش تعداد سابسکرایبر شماست. اما قربانی کلاهبرداریهای خرید سابسکرایب یوتیوب نشوید.
درعوض، سعی کنید محتوای استثنایی تولید کنید که مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند.
سپس، مردم را وادار کنید تا با استفاده از تامنیلهای جذاب و عنوانهایی که آنها را جذب میکنند، روی محتوای شما کلیک کنند.
وقتی مردم در نهایت روی ویدیوی شما کلیک کردند، می توانید درخواست اشتراک کنید.
وقتی این اصول را رعایت کردید، میتوانید مواردی مانند همکاریها و تبلیغات یوتیوب را آزمایش کنید.
اگر تلاش کافی داشته باشید، خواهید دید که تعداد سابسکرایب شروع به افزایش میکنند. که میتواند منجر به کسب درآمد یوتیوب برای شما شود.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع کنید!
به نظر شما چه چیزی برای افزایش تعداد سابسکرایب در یوتیوب نیاز است؟
- ربات افزایش سابسکرایب یوتیوب
- برنامه افزایش سابسکرایب یوتیوب
- خرید سابسکرایب یوتیوب
- چگونه سابسکرایب رایگان بگیریم؟
- افزایش فالوور یوتیوب
- چگونه سابسکرایب فیک بگیریم؟
- درآمد پاندا از یوتیوب
- آموزش گرفتن سابسکرایب یوتیوب
ترتیبی که زومکد برای خواندن مطالب سری یادگیری یوتیوب به شما پیشنهاد میکند:
- یوتیوب چیست؟
- افزایش بازدید یوتیوب
- راز ثروتمند شدن یوتیوبرهای دنیا
- 9 ایده برای کانال یوتیوب
- هشتگ یوتیوب
- تگ یوتیوب
- آموزش یوتیوبر شدن
- سایز ویدیو کوتاه یوتیوب
- مانیتایز چیست
- سئو یوتیوب
- افزایش سابسکرایب
منبع:
https://backlinko.com/how-to-get-youtube-subscribers
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.